כיצד מעצב אתרים יכול לעזור לקדם את האתר שלי? ‏

בעולם של עבודות עצמאיות, מעצב אתרים אחראי לפיתוח ותחזוקת אתרים. התפקיד דורש מיומנויות תקשורת נרחבות, כולל כתיבה, מחקר והצגת רעיונות. מעצב האינטרנט יצטרך לתקשר ביעילות עם אחרים, כולל לקוחות, עמיתים ומעצבים אחרים. בזמן שעובד כפרילנסר, מעצב אתרים יצטרך לעתים קרובות לפגוש אנשים באופן אישי, בין אם זה על בסיס קבוע או מדי פעם. ייתכן שגם מעצב האינטרנט יצטרך להשתתף באירועי רשת, משום שעבודתם עשויה להיבדק על ־ ידי חברי צוות אחרים.

מעצב אתרים צריך להישאר מאורגן ועל מסלול עם הפרויקטים שלהם. כדי להשיג מטרה זו, מעצבי אתרים צריכים ללמוד כלי פרודוקטיביות ותוכנות מעקב פרודוקטיביות. כלים אלה יכולים לסייע למעצבי אתרים לעקוב אחר עבודתם, לתעדף ולנהל פרויקטים ביעילות. כלים אלה יעזרו למעצב אתרים לסיים את עבודתם בזמן. ככל שמעצב אינטרנט ישלים יותר פרויקטים במסגרת זמן מסוימת, כך הלקוחות יהיו מרוצים יותר. מעצבי אינטרנט עשויים גם לרצות לבנות פורטפוליו המדגים את כישוריהם, מה שיכול לעזור להם להשיג תעסוקה ולמכור את שירותיהם.

למעצב אתרים צריך להיות תיק עבודות ויש לו תיק של היצירות הבולטות ביותר שלו. סעיף תיקי השקעות צריך להדגיש לא רק לקוחות בודדים, אלא ארגונים או מקצוענים אחרים שהם עבדו איתם. תיק ההשקעות צריך להראות את רוחב כישוריהם. כמה מעצבי אינטרנט עצמאיים עובדים עבור ארגונים ללא מטרות רווח או עסקים קטנים, כך לוודא לכלול את כל אלה בקורות החיים שלך. זה יכול לעזור לך להשיג את עבודת החלומות שלך. עם זאת, תיק של מעצב אתרים הוא היבט חיוני של החיים המקצועיים שלהם, כך להיות בטוח כדי להשוויץ מגוון רחב של היכולות שלך.

מעצב אתרים חייב להבין ולהשתמש בשיטות העיצוב הנוכחיות כדי ליצור אתר אינטרנט שהוא ידידותי גם למשתמש וגם לחיפוש במנוע. אתר ידידותי למשתמש הוא חיוני להשגת אמון מלקוחות פוטנציאליים. זה חייב להיות ידידותי למשתמש ופונה למשתמש. מעצב אתרים צריך להיות בקיא בסטנדרטים של עיצוב אתרים ולהשתמש במוסכמות ובשיטות הטובות ביותר. מעצב אינטרנט צריך להשתתף בוועידות תעשייה ולדבר כדי לקדם את הידע שלהם. אם תוכלו להשתתף באירועים ספציפיים בתעשייה, יהיה לכם יתרון על פני רבים מהמתחרים שלכם.

מלבד יצירת האתר עצמו, מעצב אתרים צריך גם להיות מיומן בפיתוח אבות טיפוס פונקציונליים. הדגמה אינטראקטיבית עוזרת למעצב האינטרנט להעריך את הניווט והפונקציונליות של האתר. אב טיפוס צריך להיות מוצג ללקוחות למשוב. מעצב האינטרנט חייב להיות מכיר כלי מעקב אתרים ולהבין מדדי מפתח כגון ROI. אם הם טירונים, הם אולי אפילו לא מודעים איך להשתמש בכלים האלה. לחלופין, הם יכולים לשכור עצמאי לתפקיד.

בנוסף לעיצוב ושימושים, מעצב אתרים צריך להבין וליישם מגמות עכשוויות. מגמות משתנות כל הזמן, ואתרים צריכים לעקוב אחרי החליפה. מעצב אינטרנט חייב להכיר את המגמות הנוכחיות על מנת ליצור אתר אינטרנט שימשוך את הקהל הנכון ויגדיל את מטרות החברה. מעצב אתרים צריך להיות מודע לדרישות הטכנולוגיה המשתנה והפלטפורמות וכיצד הן משפיעות על חוויית המשתמש. מעצב אינטרנט צריך להיות מסוגל לעמוד בקצב המגמות האלה ולהשתמש בהן כדי לשפר את כישוריהם.

מעצב אתרים הוא אדם שיוצר את ההיבטים החזותיים של אתרים. הוא או היא עובדים עם לקוחות כדי להבין את המסר של האתר, ואז יוצרים את הפריסה, הגרפיקה ותכונות כדי להעביר את המסר. תיאור התפקיד של מעצב אתרים משתנה בהתבסס על סוג העבודה הספציפי שהוא או היא נשכרים לבצע. מעצב אינטרנט יכול גם להתמחות בהיבט אחר של פיתוח אתרים, כגון עיצוב גרפי, או יכול לעבוד על שניהם.