בחירת אבטחת מידע לעסקים

בחירת אבטחת מידע לעסקים זה חלק חשוב מכל עסק. ישנם הרבה סוגים שונים של אבטחת מידע לבחירה ועליך לקחת את הזמן שלך כדי למצוא את האבטחה הטובה ביותר לעסק שלך.

אבטחת מידע לעסקים – חשיבות

שמירה על אבטחת מידע היא הכרח לכל עסק המשתמש באינטרנט. זה כולל עסקים קטנים ובינוניים. הסיכון להתקפות סייבר גדל באופן דרמטי. על פי דו"ח הפשע באינטרנט של ה- FBI, דווח כי סכום ההפסד שנגרם כתוצאה מפשעי סייבר הגיע ל -4.2 מיליארד דולר בשנת 2020.

אבטחת מידע מתייחסת לקבוצה של מדיניות, נהלים וטכנולוגיות שנועדו להגן על מידע, מערכות מחשב ויישומים בתוך ארגון. אבטחת מידע חשובה לעסקים מכיוון שהיא מסייעת בהגנה על מידע רגיש ומבטיחה את שלמות הנתונים החשובים.

אבטחת מידע מתמקדת בהגנה על מידע מפני גישה, שינוי או הרס בלתי מורשים. חשוב גם להבטיח שהנתונים מוגנים בזמן התנועה ובעוד מנוחה.

האיומים הנפוצים ביותר על נכסי מידע הם תוכנות זדוניות והונאה. איומים אלה יכולים להזין מערכות IT יעד באמצעות דוא"ל זדוני או קבצי הפעלה נגועים. אם איומים אלה נותרים ללא בדיקה, חברה יכולה לאבד כמות גדולה של נתונים רגישים.

שלמות המידע חשובה לעסקים מכיוון שהיא עוזרת להבטיח שניתן לתמרן מידע רק על ידי עובדים מורשים. הנתונים עשויים לכלול מידע אישי כמו פוסטים במדיה חברתית וכתובות IP.

היעדר אמצעי אבטחה עלול לגרום לאובדן מידע רגיש, להשפיע על יציבות המערכת ויכולתה לתפקד. כישלון באבטחת מידע יכול להשפיע על דומינו. זה יכול גם לפגוע במוניטין של חברה.

כיצד אבטחת מידע עוזרת לעסקים?

קיום אסטרטגיית אבטחת מידע אפקטיבית חיוני להבטיח אבטחת העסק שלך. בימינו ובעידן זה, עסקים בכל הגדלים חייבים להגן על הנתונים שלהם מפני התקפות חיצוניות. אבטחת מידע היא קריטית לצמיחה של כל חברה.

תהליך אבטחת המידע מורכב מארבעה אלמנטים עיקריים: גילוי וסיווג, מניעת אובדן נתונים, מיסוך נתונים וניתוח התנהגות משתמשים. כל אחד מהאלמנטים הללו נועד למנוע אובדן נתונים או חבלה.

שלב הגילוי והסיווג מאפשר לעסקים לזהות כמה נתונים יש להם והיכן הם מאוחסנים. הם יכולים גם ללמוד כיצד להגן על נתונים אלה. צעד מיסוך הנתונים מעלה נתונים רגישים. זה מונע הפרת אבטחה להתרחש.

מניעת אובדן נתונים בודקת נתונים במנוחה ובתנועה. זה עוזר לחברות לזהות בעיות פוטנציאליות עם נתונים לפני שהן מתרחשות. שלב ניתוח התנהגות המשתמש קובע קווי בסיס של התנהגות גישה לנתונים.

שלב הגילוי והסיווג מסייע לחברות לזהות את כל החיבורים למחשבים המכילים מידע רגיש. חיבורים אלה עשויים להיות עם ספקי שירותים, סניפים, מכשירים אלחוטיים ומחשבים ניידים.

השלב הבא הוא לנתונים רגישים למלאי המאוחסנים במחשבים שולחניים, מכשירים ניידים, כונני פלאש, מכונות צילום דיגיטליות וכריות סיכות. יש לאחסן כל אחד מהמכשירים הללו במיקום מאובטח.

על עסקים לפקח על הרשת והמערכות שלהם מסביב לשעון. עליהם גם לפקח על מדיניות אבטחת הספקים. עליהם גם לדרוש מעובדים לחתום על הסכם סודיות.