טיפים לרכישת שעון חכם

המכונה לעתים קרובות התקני מחשוב לבישים, השעון החכם הוא מחשב קטן שתוכלו לענוד סביב פרק כף היד. שעונים חכמים משויכים לאפליקציית סמארטפון, המספקים ניהול וטלמטריה עבור הלובש. למרות הימצאותו בכל מקום, יש להימנע מכמה טעויות נפוצות בעת רכישת שעון חכם. להלן מספר טיפים לקביעת מהו שעון חכם ומה הוא יכול לעשות עבורך.

מה המטרה של שעון חכם?

כמה שעונים חכמים יכולים לעקוב אחר מספר הצעדים שננקטו, קצב הלב והקלוריות שנשרפו. גרסאות עמיד למים זמינים גם. חלקם מסוגלים לתקשר עם מכשירים אחרים, כגון הטלפון החכם שלך, והם עמידים במים. אחרים יכולים לתקשר עם מכשירים אחרים באמצעות טכנולוגיות אלחוטיות, כמו בלוטות'. הטכנולוגיה מאחורי שעונים אלה ממשיכה להתפתח, אבל יש כמה תכונות עיקריות לחפש בעת רכישת אחד. להלן כמה מהשימושים הפופולריים ביותר עבור שעונים חכמים.

אחד השימושים הברורים ביותר בשעונים חכמים הוא לעקוב אחר יעדי הכושר. שעונים מסוימים מאפשרים למשתמשים להציג הודעות נכנסות, לשתף את ההתקדמות שלהם, להתחרות עם חברים ולקבל מידע בריאותי חשוב. אחרים עוזרים לאנשים לעקוב אחר רמות השינה והפעילות שלהם. אבל שעונים חכמים עושים הרבה יותר מזה. במחקרים מסוימים, אנשים המשתמשים בשעונים חכמים חווים באופן קבוע תגובות רגשיות חיוביות והבנה עצמית מוגברת.

משתמשים מסוימים מוצאים מכשירים אלה פולשניים. חשוב להגדיר את גודל המסך של השעון, שהוא קטן יותר מפרק כף היד של הטלפון. מלבד היותם הסחת דעת, ניתן להשתיק שעונים חכמים בשעות העבודה ולחסום אותם מהודעות. חיי סוללה קטנים הם סיבה נוספת שרוב המשתמשים מתלוננים על המכשירים שלהם. למרות היתרונות הרבים שלה, שעונים חכמים הם עדיין לא הפיתרון המושלם לכל צורך.

טעויות שיש להימנע מהן בעת רכישת שעון חכם

ככל שיותר אנשים מגלים שעונים חכמים כגאדג ' ט חדש ומעניין, חשוב לדעת לבחור את הטוב ביותר. בניגוד לסמארטפונים, לשעונים חכמים לא תמיד יש את אותן תכונות וביצועים. ישנן תכונות רבות שיש לחפש לפני ביצוע רכישה, כולל חיי סוללה, גודל מסך וזמן טעינה. להלן כמה טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת רכישת שעון חכם.

1. לא להתמקד בבטיחות. רוב השעונים החכמים מיועדים לספורטאים, ורובם מכילים חיישנים לניטור נתוני האימון. לעומת זאת, שעונים קלאסיים הם בסיסיים יותר ומציגים רק את השעה והתאריך. מכשירים אלה נהדרים גם לשימוש בבית הספר, מכיוון שהם למעשה פועלים כטלפון מיני על פרק כף היד. וודא שהשעון החכם שאתה קונה בטוח לילדים. אמנם שעונים חכמים יכולים להיות כלי נוח לסטודנטים, אך אין להשאיר אותם ללא השגחה.

טעות נפוצה נוספת היא לקנות את הגודל הלא נכון. לא קל למדוד את פרק כף היד בצורה נכונה, ולרוב השעונים החכמים אין מדריכי גודל. קניית שעון חכם באינטרנט עשויה להיות מסובכת אם אינך יודע את גודל פרק כף היד שלך. אבל, אם אתה קונה אחד בחנות, אתה יכול לנסות בגדלים שונים כדי לוודא שהוא מתאים בנוחות. אתה צריך גם לשקול את חיי הסוללה, כפי שהוא יכול להשתנות באופן דרמטי בין המותגים.

כיצד לבחור שעון חכם?

לפני שאתה קונה שעון חכם, עליך לדעת את הפרמטרים והתכונות שלו. על ידי הבנת אלה, תוכל להעריך את הדגמים בעצמך ולבחור אחד שמתאים לצרכים ולדרישות שלך. שעון חכם מומלץ עם התכונות הדרושות לך הוא רכישה כדאית. למרבה המזל, ישנם מותגים ודגמים רבים שמגיעים עם עדכון תוכנה חינמי כל עוד אתה הבעלים של השעון. להלן מספר טיפים לרוכשי שעונים חכמים.

תלוי מה התקציב שלך, שעונים חכמים משתנים מאוד במחיר ובתכונות. מציאת השילוב הטוב ביותר של עלות ותכונות היא קריטית. דגמים רבים דורשים תוכנית סלולרית, כך שתצטרך לקחת בחשבון את העלות הזו כשאתה מחליט איזה מהם לקנות. עם זאת, ישנם מספר מותגי שעונים שעובדים גם עם אנדרואיד וגם עם איוס. בפעם הבאה שאתה בשוק שעון חכם, אל תדאג-אפל מציעה משלה.

אם אתה חובב כושר, אולי תרצה שעון חכם המאפשר לך להתחבר לטלפון שלך. בעוד ששעונים חכמים רבים יכולים לסנכרן עם הטלפון החכם שלך, תרצה לשקול באיזו תדירות אתה מתכנן להשתמש בו. לדוגמה, האם אתה מתכנן לעקוב אחר הכושר שלך או להישאר מחובר למדיה החברתית? שעונים חכמים צריכים להיות נוחים ללבישה כל היום. המכשיר חייב להיות תואם לסמארטפון שלך ולעבוד איתו בצורה חלקה.